Zrealizowanie
zadania przez wykonawcę otwiera możliwość klientowi uruchomienia kredytu. Do
rozliczenia zadania z Bankiem klient potrzebuje: fakturę, protokół odbioru
inwestycji oraz oświadczenie (przykładowe oświadczenie umieściłem na stronie z
dokumentami do kredytu) FORMULARZE DOKUMENTY REGULAMIN. Na fakturze z drugiej strony należy napisać prośbę o zapłatę kredytu w związku
z wykonaniem zadania zgodnie z umową kredytową. Dopiero od momentu zapłaty
faktury przez Bank naliczane są odsetki od kredytu. Faktura jest potrzebna w oryginale,
ale po uruchomieniu jest ona zwracana klientowi pocztą.
Ostatnia uwaga dotyczy
nadpłacania kredytu. Możecie to Państwo robić bez dodatkowych kosztów, ale przy
oprocentowaniu 3,5%-4% odradzam nadpłacanie kredytu. Lepiej nagromadzone środki
ulokować na lokacie i otrzymać ok. 5% - 6%. W razie pytań dotyczących kredytu LDE2 lub kredytu na zakup i montaż kolektorów słonecznych zachęcam do zadawania pytań za pomocy komentarzy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz