sobota, 26 kwietnia 2014

Koniec kredytu z dotacją 45% na kolektory słoneczne WAŻNY KOMUNIKAT



Już tylko do 30 kwietnia można w Oddziałach Banku Ochrony Środowiska składać wnioski o kredyt na kolektory słoneczne z dotacją 45%.







Wszystkie osoby zainteresowane uzyskaniem kredytu z dotacją namawiam do złożenia wniosku do końca miesiąca. Mimo, że program kończy się pod koniec tego roku, Bank wstrzymuje przyjmowanie wniosku. Limit na przydział dotacji już się kończy.
O kredycie pisałem w postach:


Co trzeba otrzymać od wykonawcy instalacji solarnej?

Kredyt na kolektory słoneczne z dotacją, krok po kroku...



Dla osób które nie zdążą, przypominam, w III kwartale rusza program PROSUMENT w ramach którego również kolektory słoneczne będą dotowane. 


Zachęcam do odwiedzenia Oddziału Katowice.




3 komentarze:

  1. Ja próbowałam wziąć kredyt na fotowoltaikę ale niestety nie został mi przyznany. Zależało mi na panelach fotowoltaicznych na domu i brakowało mi niedużo by je zakupić. Znalazłam pomoc na https://sprintcash.pl/ i dzięki szybkiej gotówce udało mi się dołożyć brakującą sumę do moich oszczędności i zakupiłam zestaw fotowoltaiczny. Trzeba sobie jakoś radzic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie tak jak Klaudia pisze trzeba sobie radzić. Ja np. potrzebowałam pieniędzy znowu na wymianę pieca. Sytuacja z bankiem była taka, że długo musiałam czekać na odpowiedź mimo, że reklamują się, że szybko 2 ciągu kilku godzin jest odpowiedź... Po kilku dniach dowiedziałam się, że mam odmowę. Mój własny bank odmówił mi kredytu. Syn wysłał mi stronę https://sowafinansowa.pl/ i tam znalazłam ofertę kredytu w BNP Paribas. Złożyłam wniosek i bez problemu dostałam pożyczkę. Mogłam wymienić wreszcie piec, nasz się zepsuł i nie mogliśmy palić w piecu, a przy małym dziecku nie może być chłodno w domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh a ja wlaśnie planowałam kupić kolektory w kredycie i z dofinansowaniem. Orientujecie się moze czy w przyszłosci będzie można skorzystać z dofinansowania. Koniecznie zajrzyjcie na http://gotowkowice.pl/

    OdpowiedzUsuń