piątek, 16 maja 2014

Komunikat EXTRA Dotacja z PUP przyznana

W dniu dzisiejszym dotarły do mnie dobre wieści. Od początku tego roku pomagałem pewnemu przedsiębiorcy w procesie ubiegania się o dotację na działalność gospodarczą z Powiatowego Urzędu Pracy. Cały proces zakończył się sukcesem.


Aby, otrzymać dotację w wysokości 20,5 tys PLN potrzebne były dwa podejścia. Całość wymagała ok. 100 godzin pracy nad wnioskiem. Wniosek pełnił również rolę biznes planu. Nie jest to mój pierwszy kontakt z biznesem. Już wcześniej podejmowałem się, na przykład przygotowywania biznes planów. Jest to jednak pierwszy projekt, który wprost przełożył się na efekt, z czego jestem bardzo zadowolono. Dodam, że działalność ma dotyczyć usług taxi na terenie Śląska.




Za przedsiębiorcę trzymam kciuki, a osoby zainteresowane otwarciem działalności namawiam do skorzystania z pomocy finansowej przy otwieraniu działalności gospodarczej. Polecam się również przy pisaniu biznes planów i pomocy przy przygotowywaniu wniosków do PUP.

Więcej o biznesplanach i dotacjach z PUP znajdziecie już nie długo na moim blogu, w ramach nowej serii artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz