czwartek, 24 stycznia 2013

Rozliczenie zadań z linii LDE2



            Zrealizowanie zadania przez wykonawcę otwiera możliwość klientowi uruchomienia kredytu. Do rozliczenia zadania z Bankiem klient potrzebuje: fakturę, protokół odbioru inwestycji oraz oświadczenie (przykładowe oświadczenie umieściłem na stronie z dokumentami do kredytu) FORMULARZE DOKUMENTY REGULAMINNa fakturze z drugiej strony należy napisać prośbę o zapłatę kredytu w związku z wykonaniem zadania zgodnie z umową kredytową. Dopiero od momentu zapłaty faktury przez Bank naliczane są odsetki od kredytu. Faktura jest potrzebna w oryginale, ale po uruchomieniu jest ona zwracana klientowi pocztą.

                Ostatnia uwaga dotyczy nadpłacania kredytu. Możecie to Państwo robić bez dodatkowych kosztów, ale przy oprocentowaniu 3,5%-4% odradzam nadpłacanie kredytu. Lepiej nagromadzone środki ulokować na lokacie i otrzymać ok. 5% - 6%. W razie pytań dotyczących kredytu LDE2 lub kredytu na zakup i montaż kolektorów słonecznych zachęcam do zadawania pytań za pomocy komentarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz